Nomo preču noma ir ne tikai vienkārša un ērta, bet arī droša.
Mēs sadarbojamies tikai ar uzticamiem preču vairumtirgotājiem un ražotājiem, tādējādi nodrošinot visām jaunajām precēm arī 2 gadu garantiju.
Mazlietotajām precēm savukārt atlikušais garantijas termiņš būs īsāks un vienmēr tiks norādīts mūsu mājaslapā pie konkrētā produkta.
Kā rīkoties ja secini, ka produkts nedarbojas, kā nākas?
- Sazinies ar mums un informē par radušos defektu;
- Ja būs iespējams mēs palīdzēsim to atrisināt pa telefonu;
- Mēs palīdzēsim Tev atrast tuvāko servisu;
- Ja būs nepieciešams, palīdzēsim pieteikt arī remonta darbus;
- Paziņo mums, kad preci esi nodevis servisā UN kad saņem to atpakaļ.
Svarīgi punkti, kas Jāņem vērā!
- ŅEM VĒRĀ – prece var tikt labota TIKAI servisos, kurus esam apstiprinājuši. Nemēģini to labota pie kāda cita – vienkārši sazinies ar mums.
- Pirms uzsāc lietot preci, lūdzam rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lieto tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.
- Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiek risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem Nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631).
- Nomnieks ir atbildīgs par preces nogādāšanu autorizētajā ražotāja vai izplatītāja servisa centrā vai AS “Nomo” ofisā Vienības gatvē 87-1. Transporta izmaksas sedz Nomnieks. (Šis noteiktums neattiecās uz lielo sadzīves tehniku). Ja nav iespējas nogādāt preci uz tam paredzēto servisu tad sazinies ar Nomo un mēs to izdarīsim Tavā vietā – taču ņem vērā, tas aizņems ievērojamu laiku. (līdz pat 8 darba dienām)
- Mēbelēm transports garantijai netiek nodrošināts, remonts, iespēju robežās, tiek veikts pie klienta un, pēc individuālas problēmsituācijas izskatīšanas, mēs varam piegādāt Tev detaļu, kura neietilpst komplektācijā vai ir bojāta.
- Iesakām, pirms nodot servisa apkalpošanai datortehniku vai mobilo telefonu, parūpēties par tajā esošo datu saglabāšanu, izveidojot rezerves kopiju, jo servisa apkalpošanas laikā dati var tikt neatgriezeniski zaudēti. Garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu.
- Transportējot preci, pārliecinies par to vai prece ir iepakota droši.
- Mehānismu tīrīšana neietilpst servisa apkalpošanas pakalpojumos. Šāds pakalpojums var tikt nodrošināts saskaņā ar Tavu pieprasījumu, par atsevišķu samaksu.
- Preces komplektā ietilpstošajiem aksesuāriem, akumulatoriem, baterijām, savienojošiem vadiem, putekļu sūcēju maisiem un birstītēm, spuldzītēm, drošinātājiem un citām komplektējošajām sastāvdaļām, kuras ekspluatācijas procesā nolietojas, servisa apkalpošana netiek paredzēta, vai tā ir ierobežota. (aksesuāriem garantija ilgums ir 6 mēneši)
- Gadījumos, kad preces servisa apkalpošana nav spēkā, bet vēlies atteikties no maksas remonta, Tev ir jāsedz diagnostikas izmaksas.
Garantijas remonts var tik atteikts ja:
- Prece nav lietota saskaņā ar tās lietošanas mērķi un tehniskajām īpašībām, ievērojot ražotāja noteiktās prasības lietošanas un ekspluatācijas noteikumus.
Nomo.lv neuzņemas atbildību par preces bojājumiem šādos gadījumos:
- preces sērijas numurs ir likvidēts, bojāts, dzēsts vai mainīts;
- ja precei ir mehāniski bojājumi (krišanas pēdas, transportēšanas bojājumi u.c.);
- ja prece ir bojāta nekvalificētas uzstādīšanas rezultātā;
- ja prece tiek izmantota ražošanā, komercdarbībā vai citiem profesionāliem mērķiem;
- ja preces bojājums radies sakarā ar elektroenerģijas sprieguma neatbilstību LR normatīvajos aktos noteiktajiem standartiem;
- bojājumi, kas radušies svešu priekšmetu, šķidrumu, iekļūšanas rezultātā;
- ir bojājumi, kuru rašanās iemesls ir zemas kvalitātes ūdens (ar paaugstinātu kalcija, hlora, rūsas vai smilts saturu) izmantošana;
- izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs preces bojājumus;
- izmantota pirātiska vai neatbilstoša programmatūra (datortehnikā, viedierīcē vai mobilajā telefonā);
- Nav veikta regulārā servisa apkope (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama).